Τα νέα τέλη κυκλοφορίας που ανακοινώθηκαν για το 2010

Να ευχαριστήσω τον αναγνώστη μας κ. Αλέξανδρο Μουζάκη για την αποστολή του άρθρου. Σύμφωνα μ’ αυτό τα νέα τέλη κυκλοφορίας που ανακοινώθηκαν για το έτος 2010 είναι:

Οχήματα που κυκλοφόρησαν μετά το 2005 (κατηγορία Α)
  • Από 785 έως 1357 κυβικά από 112 ευρώ θα πληρώσουν 94
  • Από 1358 έως 1928 κυβικά από 202 ευρώ θα πληρώσουν 184
  • Από 1929 έως 2357 κυβικά από 446 ευρώ θα πληρώσουν 428 ευρώ
  • Από 2357 κυβικά και επάνω από 580 ευρώ θα πληρώσουν 562
Οχήματα που κυκλοφόρησαν από 1-1-2000 έως 31-12-2004 (κατηγορία Β)
  • Από 785 έως 1357 κυβικά από 112 ευρώ θα πληρώσουν 137 ευρώ ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 162 ευρώ
  • Από 1358 έως 1928 κυβικά από 202 ευρώ θα πληρώσουν 252 ευρώ όσα προέβλεπε ο και ο νόμος Σουφλιά
  • Από 1929 έως 2357 κυβικά από 446 ευρώ θα πληρώσουν 521 ευρώ ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 496 ευρώ
  • Από 2357 κυβικά και επάνω από 580 ευρώ θα πληρώσουν 680 ευρώ από 630 ευρώ
Οχήματα που κυκλοφόρησαν από 1-1-1996 έως 31-12-1999 (κατηγορία Γ)
  • Από 785 έως 1357 κυβικά από 112 ευρώ θα πληρώσουν 162 ευρώ
  • Από 1358 έως 1928 κυβικά από 202 ευρώ θα πληρώσουν 302 ευρώ
  • Από 1929 έως 2357 κυβικά από 446 ευρώ θα πληρώσουν 596 ευρώ ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 546 ευρώ
  • Από 2357 κυβικά και επάνω από 580 ευρώ θα πληρώσουν 780 ευρώ ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 680 ευρώ
Οχήματα που κυκλοφόρησαν πριν από 1-1-1996 (κατηγορία Δ)
  • Από 785 έως 1357 κυβικά από 112 ευρώ θα πληρώσουν 187 ευρώ ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 262 ευρώ
  • Από 1358 έως 1928 κυβικά από 202 ευρώ θα πληρώσουν 352 ευρώ όσα προέβλεπε ο και ο νόμος Σουφλιά
  • Από 1929 έως 2357 κυβικά από 446 ευρώ θα πληρώσουν 671 ευρώ έναντι 596 ευρώ
  • Από 2357 κυβικά και επάνω από 580 ευρώ θα πληρώσουν 880 ευρώ ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 730 ευρώ

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Espressonews.gr, το οποίο και παραθέτουμε, η κυβέρνηση φαίνεται να επανεξετάζει πολύ σοβαρά την επαναφορά του μέτρου της απόσυρσης από την άνοιξη του 2010:

Την επαναφορά του μέτρου της απόσυρσης από την άνοιξη του 2010 εξετάζει πολύ σοβαρά η κυβέρνηση μετά την πρωτοβουλία που έλαβαν στελέχη της αγοράς να αποστείλουν στο υπουργείο Οικονομικών και Περιβάλλοντος μελέτη του Ιδρύματος Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών, στην οποία παρουσιάζονται τα οικονομικά οφέλη που μπορεί να αποκομίσει το κράτος.

Άλλωστε, ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου το είχε πει ξεκάθαρα μιλώντας προς τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ που αντιδρούσαν με την… απόσυρση της απόσυρσης των Ι.Χ.: «Φέρτε μου μια μελέτη που να αποδεικνύει ότι το μέτρο είναι αυτοχρηματοδοτούμενο και αμέσως θα το επαναφέρουμε»! Και όντως, η μελέτη αυτή ήρθε! Βάσει αυτής, θα καταργηθεί το οικονομικό κίνητρο της απόσυρσης που κυμαινόταν από 500 έως 9.000 ευρώ και θα τροποποιηθούν οι επιδοτήσεις αντικατάστασης παλαιών οχημάτων που κυμαίνονταν από 1.000 έως 4.000 ευρώ. Φαίνεται επίσης ότι θα καταργηθεί η επιλογή που είχαν οι ιδιοκτήτες παλαιών οχημάτων και μπορούσαν να αντικαταστήσουν το αυτοκίνητό τους και με μεταχειρισμένο, το οποίο όμως έχει κυκλοφορήσει για πρώτη φορά στη χώρα μας μετά την 1/1/2005.

Ένα από τα σενάρια που εξετάζεται είναι να ισχύσει η απόσυρση παλαιών Ι.X., χωρίς όμως οικονομικά κίνητρα, αλλά παράλληλα να αρθεί η απαγόρευση των πετρελαιοκίνητων μόνο στα καινούργια οχήματα! Χθες πάντως ανακοινώθηκε ότι οι περίπου 80.000-85.000 οδηγοί που είχαν προλάβει να αποσύρουν τα αυτοκίνητά τους θα πάρουν τα χρήματα που δικαιούνται από τις τράπεζες (και όχι τις εφορίες), συμπληρώνοντας μια υπεύθυνη δήλωση και καταθέτοντας μια σειρά από βεβαιώσεις και άλλα δικαιολογητικά.

Σχολιάστε

Filed under Νέα

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s