Κι ένα ανεκδοτάκι…

… που διαβάσαμε πρόσφατα, στο ιστολόγιο «Εσπερίδα», απ’ όπου και το αντιγράφουμε:

lenin Πεθαίνει, λέει, ο Λένιν και πάει στην κόλαση, εκεί ξεκινάει εξεγέρσεις: «Και γιατί εδώ εμείς να ζούμε χάλια και να βράζουμε στα καζάνια ενώ αυτοί εκεί πάνω στο παράδεισο να περνάνε φίνα;»


Τ΄ ακούει αυτά ο διάβολος και παίρνει τηλέφωνο το θεό.

Διάβολος:
Έλα θεέ αυτός εδώ που μου έστειλες μου ‘χει σπάσει τα νεύρα όλο εξεγέρσεις είναι! Τι να κάνω;

Θεός:
Κράτα τον εκεί για άλλη μια εβδομάδα κι αν δε σταματήσει στείλτον μου επάνω να τον κανονίσω εγώ.

Περνάει μια εβδομάδα και ο Λένιν συνεχίζει τα δικά του, εξεγέρσεις και τα ρέστα, τότε παίρνει ο διάβολος το θεό ξανά τηλέφωνο…

Διάβολος:
Έλα θεέ, αυτός εδώ δε σταματάει!

Θεός:
Καλά, στείλτον μου πάνω και θα σου τον κάνω εγώ αρνάκι σε μια εβδομάδα. Πάρε με τηλέφωνο σε μια εβδομάδα και θα δεις…

Περνάει λοιπόν μια εβδομάδα και παίρνει ο διάβολος το θεό τηλέφωνο…

Διάβολος:
Έλα θεέ τι κάνεις; Πως πάει με το Λένιν;

Θεός:
ΠΡΩΤΟΝ ΘΑ ΜΕ ΛΕΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!

1 σχόλιο

Filed under Ανέκδοτα και άλλα

One response to “Κι ένα ανεκδοτάκι…

  1. Παλιοβορος

    Tο ΚΚΕ άλλαξε θέση στο θέμα της θρησκείας…….
    Ετσι λοιπόν σύντροφοι,η θρησκεία έπαψε να είναι το «…όπιο των λαών».
    Εξάλλου ,επιβεβαιώθηκε δια στόματος Αλέκας,οταν απαντώντας σε δημοσιογράφο στο debate,
    ξεκίνησε την πρότασή της,λέγοντας …»δόξα το θεό»

Σχολιάστε

