Δήλωση του Υπ. Βουλευτή Νομού Πρέβεζας με το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ Περικλή Βασιλάκη

Φίλες και φίλοι,

VasilakisPerikl_1 Αποφάσισα να ζητήσω την εμπιστοσύνη σας στις εκλογές που έρχονται. Ο λόγος είναι ένας και απλός: Δεν μ’ αρέσει ο Νομός Πρέβεζας που βλέπω όπως, το ξέρω, δεν ικανοποιεί ούτε και σας. Δεν είναι αυτό που θέλουμε, που ονειρευόμαστε. Ο Νομός Πρέβεζας που αξίζουμε!

Μοναδική μου φιλοδοξία είναι να ακουστεί ο τόπος μας εκεί που πρέπει, με τον τρόπο που πρέπει. Δυνατά και απαιτητικά. Διεκδικώντας και όχι παρακαλώντας!

Μοναδική μου φιλοδοξία είναι να ακουστεί ο τόπος μας εκεί που πρέπει, με τον τρόπο που πρέπει. Δυνατά και απαιτητικά. Διεκδικώντας και όχι παρακαλώντας!

Να απαντήσει επιτέλους δυναμικά στις σημερινές προκλήσεις, αντί να βλέπει τις ευκαιρίες να τον προσπερνούν.

Σε στενή συνεργασία με όλους τους φορείς, με κάθε επαγγελματία, με κάθε έναν από εμάς. Ο Νομός μας δεν έχει ούτε πολιτικό, ούτε κομματικό χρώμα. Έχει μόνο προβλήματα που απαιτούν καθαρές απαντήσεις και φρέσκιες ιδέες. Θέλω να είμαι πρώτα βουλευτής του Νομού Πρέβεζας, και μετά βουλευτής του ΠΑΣΟΚ.

Φιλοδοξία μου δεν είναι η πολιτική καριέρα. Δεν θέλω να είμαι άλλος ένας πολιτικός. Δεν είμαι καν πολιτικός. Είμαι ένας άνθρωπος όπως όλοι μας που, με τιμιότητα και πολύ δουλειά, κατάφερα να φτάσω κάπου.

Μακάρι να μπορέσω να βάλω στην διάθεση του τόπου μας, τις όποιες δυνατότητες μου εξασφάλισε η επαγγελματική μου διαδρομή.

Φίλες και φίλοι,

Ο κόσμος και η χώρα μας αλλάζει. Είναι πια καιρός να αλλάξουμε και τα δεδομένα για τον ξεχασμένο τόσα χρόνια Νομό Πρέβεζας, για όλους εμάς και τα παιδιά μας.

Δεν ζητάω να πιστέψετε στην δική μου δυνατότητα να συμβάλλω σ’ αυτή την αλλαγή. Ζητάω να πιστέψετε στην δική σας δυνατότητα να το κάνετε να συμβεί. Γιατί όταν τόσοι πολλοί ζητούν κάτι τόσο δίκαιο, δεν μπορεί παρά να πετύχουν.

Σας ευχαριστώ από καρδιάς

Περικλής Βασιλάκης
Υποψήφιος Βουλευτής Νομού Πρεβέζας, ΠΑΣΟΚ
http://www.periklisvasilakis.eu

2 σχόλια

Filed under Εκλογικά, Στη γειτονιά μας

2 responses to “Δήλωση του Υπ. Βουλευτή Νομού Πρέβεζας με το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ Περικλή Βασιλάκη

  1. Παλιοβορος

    Συγνωμη δηλαδη,ξεκινησες με της δηλωσεις των δικων μας,βολευτον,τωρα σαλταρες απεκια να γραφεις της @@@ιες των πρασινοαρουρεων!!
    Καλα τοση ενεργεια και τη σκορπας σπαταλα.
    Φυσικα δικος σου ειναι ο χωρος οπως θελεις τον διακοσμεις,αλλα μου θυμιζεις αυτο που ελεγε ο μακαριτης ο μπαρμπα Μπακογιανος….Ο αντρας ειναι το αντιθετο της κοτας οσο γεραζει τοσο μαλακωνει….

Σχολιάστε

