Κυκλοφορούν ακόμη…

Είμαστε στα 1916-1917 όταν ο Δανός μηχανικός Jørgen Skafte Rasmussen άρχισε, μαζί με τον παλιό συμφοιτητή του Mathiesen, χρηματοδοτούμενος από το Γερμανικό στρατό, την κατασκευή ενός λεγόμενου Dampfkraftwagen, ενός ατμοκίνητου αυτοκινήτου δηλαδή. Μετά το τέλος του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου το ενδιαφέρον μειώθηκε σημαντικά και γύρω στα 1921 σταμάτησαν όλες οι δραστηριότητες. Το μόνο που έμεινε ήταν τα τρία γράμματα DKW (DampfKraftWagen), που είχε φροντίσει να τα κατοχυρώσει ως εμπορικό σήμα ο Rasmussen.

Αργότερα, στα 1928, η εταιρεία DKW θα είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής δικύκλων μηχανών στον κόσμο και τον ίδιο χρόνο ο Rasmussen θα αγοράσει την εταιρεία Audi στο Τσβικάου (Zwickau). Στα 1932 θα γίνει η συγχώνευση των εταιρειών DKW, Audi, και των κατασκευαστριών εταιρειών αυτοκινήτων Horch και Wanderer, και θα προκύψει η Auto Union, που έμελλε να  γίνει, μετά την Opel,  ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων πριν τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο στη Γερμανία. Τα αυτοκίνητα και οι μηχανές όμως διατήρησαν την ονομασία DKW και έφεραν επιπλέον τους τέσσερις κύκλους της εταιρείας Auto Union (Πηγή: Γερμανική Βικιπαίδεια).

Μια τέτοια καλοδιατηρημένη μηχανή είδαμε πρόσφατα στην πόλη της Λευκάδας. Φαίνεται πολύ παλιά και είναι σύμφωνα με μαρτυρία του ιδιοκτήτη της μοντέλο του 1941.

dkw_01

dkw_02

dkw_03

dkw_04

Advertisements

Σχολιάστε

Filed under Παλιατζούρα

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s