Νέες αυξήσεις στη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου

Από την προσεχή Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου αυξάνονται οι τιμές των διοδίων διέλευσης από τη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου για όλες τις κατηγορίες οχημάτων, εκτός από τις μοτοσυκλέτες και τους χρήστες κάρτας e-pass, όπως ανακοίνωσε η «Γέφυρα ΑΕ».

gefyra21 Στη σχετική ανακοίνωση της εταιρίας σημειώνεται πως «διατηρούνται οι ίδιες τιμές για τη διέλευση μετ’ επιστροφής εντός διώρου της κάρτας αλέ – ρετούρ, για τη διέλευση μέσω ηλεκτρονικού διοδίου «e-pass», για την εβδομαδιαία κάρτα 10 διελεύσεων επιβατηγών, για τη μηνιαία κάρτα 10 διελεύσεων

επιβατηγών και για την κάρτα 10 διελεύσεων μοτοσικλετών».

Eνδεικτικά αναφέρεται ότι για τα Ι.Χ. η τιμή των διοδίων αυξάνεται από 11,20 ευρώ σε 11,70 ευρώ. Για τα φορτηγά με δύο άξονες οι νέες τιμές διαμορφώνονται από 17,30 ευρώ σε 18 ευρώ, και για τα λεωφορεία έως και 20 θέσεις από 26,20 ευρώ σε 27 ευρώ.

ΤΙΜΕΣ ΑΠΛΗΣ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ 2009

Μοτοσικλέτες € 1.80
Επιβατικά αυτοκίνητα € 11.70
Φορτηγά 2 άξονες € 18.00
Φορτηγά 3 άξονες € 29.20
Φορτηγά 4+ άξονες € 39.20
Λεωφορεία έως και 20 θέσεις € 27.00
Λεωφορεία άνω των 20 έως και 40 θέσεις € 38.00
Λεωφορεία άνω των 40 θέσεων € 58.00

—————————————————————–

via «ο Αστακός στης θάλασσας τον πάτο«

1 σχόλιο

Filed under Δανεισμένα

One response to “Νέες αυξήσεις στη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου

  1. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΘ. ΜΟΥΖΑΚΗΣ

    Δεχτείτε παρακαλώ πολύ το σχόλιο και την τοποθέτηση μου, ως απλός πολίτης αλλά και θεσμικά ως πρόεδρος του Συλλόγου Υπαλλήλων Αορίστου Χρόνου Ιδ, Δικαίου ΤΕΟ ΑΕ.
    Καλώς τες λοιπόν (τις αυξήσεις) κι ας μην άργησαν. Είδατε η ΓΕΦΥΡΑ; ΓΕΦΥΡΑ ΑΕ, (Ανώνυμη Εταιρεία Παραχώρησης για την κατασκευή, συντήρηση και λειτουργία της Γέφυρας Ρίου-Αντιρίου). Ελληνο-Γαλλο-Κυπριακών συμφερόντων Κ/Ξ (Ελλάκτωρ-Vinci-J&P Άβαξ) που έχει αναλάβει το έργο αυτό για χρήση 30 ετών. Επειδή το θέμα των αυξήσεων διαχρονικά στις τιμές των διοδίων, ήταν κάτι παραπάνω από σίγουρο και βέβαιο ότι, θα δημιουργούσε προβλήματα και έντονες αντιδράσεις, το χειρίστηκαν με τον πιο κατάλληλο εισπρακτικό (γι’αυτούς) τρόπο και επικοινωνιακά για τους πολίτες. Και το επιθυμητό πέτυχαν (αύξηση) και ανεπιθύμητο κατόρθωσαν να μην εκδηλωθεί έντονα ή σχεδόν καθόλου (αντιδράσεις καθημερινών χρηστών). Αύξηση στις γενικές τιμές διοδίων (65+% πάνω) αλλά σταθερές και αμετάβλητες οι τιμές των ειδικών καρτών που χρησιμοποιούν οι καθημερινοί χρήστες της Γέφυρας και είναι κάτοικοι των γύρω περιοχών (Πάτρα, Ρίο, Αντίριο, Ναύπακτος, Μεσολόγγι). Επαγγελματίες, έμποροι, εργαζόμενοι, φοιτητές, σπουδαστές (ΤΕΙ Μεσολογγίου-Πάτρας, ΑΕΙ Πάτρας), μαθητές και απλοί κάτοικοι αποτελούν το 55% της ημερήσιας πελατειακής βάσης της ΓΕΦΥΡΑ ΑΕ. Η τακτική αυτή των εκπτωτικών καρτών διελεύσεων, εφαρμόστηκε εξ αρχής από τον Ελληνικό εταίρο της Κ/Ξ, Άκτωρ ΑΤΕ (τότε) και Ελλάκτωρ (σήμερα) και έγινε αποδεκτη από τους υπόλοιπους συν-εταίρους. Αποτέλεσμα αυτής της τακτικής είναι να υπάρχει ένα είδος πελατειακής «ειρήνης» και ομαλής συνεύρεσης ανάμεσα στην ΓΕΦΥΡΑ ΑΕ και τους κατοίκους – καθημερινούς χρήστες. Επίσης με μια σειρά άλλων, πολλών και ποικίλων κινήσεων-ενεργειών, στα πλαίσια της λεγόμενης «κοινωνικής-εταιρικής ευθύνης», (από τη μια σου τα «παίρνω» χοντρά και από την άλλη σου προσφέρω μερικά ψυχία για να σε εκδουλεύσω και μου έχεις και παντοτινή υποχρέωση), η ΓΕΦΥΡΑ ΑΕ κάνει πάντα αισθητή την παρουσία της στις τοπικές κοινωνίες (ένθεν και ένθεν) και τα κάθε λογής δρώμενα αυτών, εξευμενίζοντας τις αντιδράσεις και τα πνεύματα (χορηγίες εκδηλώσεων, απονομές χρηματικών βραβείων και αριστείων, κατασκευές κοινοφελών έργων σε δήμους, προσλήψεις υπαλλήλων απο την περιοχή κ.α.). «να σε κάψω Γιάννη, να σ’αλείψω λάδι» δηλαδή. Σημασία όμως έχει το αποτέλεσμα. Και οι δύο είναι ευχαριστημένοι, αλλά κυρίως η ΓΕΦΥΡΑ ΑΕ κερδισμένη από κάθε άποψη.
    Γιατί τα λέω και τα γράφω όμως όλα αυτά; σίγουρα όχι για να αγιοποιήσω την όποια εταιρεία ή μεγαλοεργολάβο, αλλά ούτε και για κατηγορήσω τους κατοίκους-χρήστες της γέφυρας.
    Απλά θέλω να θυμίσω και να πω, ότι ανάλογη τακτική και πολιτική έκδοσης εκπτωτικών καρτών διέλευσης, είχε εφαρμόσει η ίδια εταιρεία (ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ) και στα διόδια της Υποθαλάσσιας Ζεύξης Ακτίου-Πρέβεζας, όταν είχε την ευθύνη εκμετάλλευσης και της λειτουργίας των διοδίων σε Κ/Ξ, (ΑΚΤΕΟ ΑΕ), με την Δημοσίου χαρακτήρα και συμφέροντος ΤΕΟ ΑΕ. Το σκεπτικό και η λογική της κινούνταν στο ίδιο μήκος και εντός των ίδιων πλαισίων με αυτά της ΓΕΦΥΡΑ ΑΕ.
    Μετά την λήξη της Κ/Ξ ΑΚΤΕΟ ΑΕ, σε επίπεδο ευθύνης διοδίων, (παραμένει ως Κ/Ξ ΑΚΤΕΟ αλλά μόνο για την λειτουργία, συντήρηση και ασφάλεια των εγκαταστάσεων της σύραγγας), το «πέρασμα» των διοδίων αποκλειστικά στο δημόσιο, στην ΤΕΟ ΑΕ, και την δημιουργία νέας Κ/Ξ ΤΕΟ ΑΕ-ΜΟΧΛΟΣ ΑΤΕ, το ευεργέτημα αυτό των εκπτωτικών καρτών καταργήθηκε με αποκλειστική ευθύνη της ΤΕΟ ΑΕ. Η αιτιολογία της είναι ότι, «…από την χρήση τους… προέκυπτε απώλεια εσόδων για το Δημόσιο, άνω των 500.000 ευρώ ετησίως». Αντ’αυτών, εναλλακτικά, προτείνει στους καθημερινούς χρήστες της σύραγγας, την χρήση του τηλεδιοδίου (TEOPass) καθώς και την καθιέρωση μιας νέας μηνιαίας εκπτωτικής κάρτας απεριορίστων διαδρομών, ύψους 80 ευρώ/μήνα.
    (υπολογιστικά : 22 εργάσιμες ημέρες/μήνα * 2 τουλάχιστον διελεύσεις/ημέρα = 44 διελεύσεις/μήνα * 3 ευρώ/διέλευση = 132 ευρώ/μήνα. 52 ευρώ κέρδος από την χρήση της μηνιαίας κάρτας των 80 ευρώ).
    Αλλά και πάλι, για μην κατηγορηθώ ότι υποστηρίζω την ΤΕΟ ΑΕ, μιας και εργάζομαι εκεί και τυγχάνει να είμαι και εκλεγμένος εκπρόσωπος των εργαζομένων αορίστου χρόνου σ’αυτή, κάνω γνωστό ότι, από την πρώτη στιγμή που μου έγινε γνωστό το θέμα της κατάργησης των εκπτωτικών καρτών από πλευράς της διοίκησης της ΤΕΟ ΑΕ, και πρίν αλλά και μετά τις παραστάσεις διαμαρτυρίας των νομαρχών, των κατοίκων και των φορέων της περιοχής, επισκέφτηκα την διοίκηση και κατέστησα σαφή την αντίθεση μου προσωπικά αλλά και θεσμικά εκ μέρους των συναδέλφων υπαλλήλων, τονίζοντας ότι, «… η ΤΕΟ ΑΕ ως επιχείριση δημοσίου συμφέροντος, πρέπει να διασφαλίζει πέρα από τα έσοδα της, την κοινωνική ειρήνη, ομαλότητα και εξυπηρέτηση εκφράζοντας έμπρακτα την κοινωνική της ευαισθησία, αλληλεγγύη και ευθύνη απέναντι στην κοινωνία και τους πολίτες. Δεν πρέπει να σπέρνετε ανέμους αναλγησίας ιδίως σε καταστάσεις οικονομικής κρίσης και ύφεσης γιατί σίγουρα θα θερίσετε θύελλες αντιδράσεων και αγανάκτησης». Δυστυχώς δεν εισακούστηκα και δεν είχα και λόγο περαιτέρω παρέμβασης ή άλλης αντίδρασης, πέραν από το να εισηγηθώ, και να καταφέρουμε όλοι μαζί οι εργαζόμενοι, την προστασία των συναδέλφων-εισπρακτόρων στα διόδια του Ακτίου από διάφορες ανεγκέφαλες, ανεδαφικές και γελοίες εισηγήσεις και προτάσεις περί τιμωριών και ποινών. Το θέμα βέβαια δεν έχει κλείσει οριστικά μιας και εκκρεμούν οι απαντήσεις του αρμοδίου υπουργού ΠΕΧΩΔΕ στις ερωτήσεις των βουλευτών Πρέβεζας και Αιτωλοακαρνανίας του ΠΑΣΟΚ, κ.Παπαχρήστου και κας Γιαννακά.
    Είδομεν! Όπως είδομεν αν θα υπάρξουν ανάλογες αντιδράσεις φορέων και νομαρχών της περιοχής για τις γενικές αυξήσεις στα διόδια της Γέφυρας Ρίου-Αντιρίου.
    Γνώμη μου; ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ. Για τους λόγους που στην αρχή ανέφερα εκτενώς.
    Ευχαριστώ πολύ και συγχωρέστε με για την κατάχρηση που έκανα στον ιστο-χώρο σας.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s